2009. május 12., kedd

Konfi

A legjobban a Kovacs Ildiko eloadasa tetszett...de nem mondom hogy a tobbi nem volt jo:)hosszat nem irok mert mar azt hiszem 1 joparan mar beszamoltak jo booovebben:)
2mondata Kovacs Ildikonak nagyon tetszett:-¨A hazassag 1nagy titok¨
-¨A lehetoseg az feleloseg¨
es meg ahogy meselte es magyarazta a tortenetet,mindennapi peldakkal, hat az csùcs volt,nagyon tetszett a nyiltsaga s a ¨lazasaga¨es olyan bele adoan beszelt....mikor mar bele melyultem epp akkor fejezte be:D,pedig biztos meg 1 joideig elhalgattam volna:)
meg volt emlitve az
Eszter tortenete alapjan a:
tisztasag
tisztelet
engedelmesseg
alazat
mertekletesseg
fegyelem
bolcsesseg
ima-bojt
es persze tobb minden es bovebben,korulirva de bennem ezek maradtak meg:)azert is mert ezekben en nagyon gyenge vagyok es ezekben nekem meg sokat kell fejlodnom!
hat kabe ennyi lenne reszemrol

5 megjegyzés:

Kriszta írta...

:)
Láttam én, hogy bele voltál merülve a témába:))

Budai Evódia írta...

el voltál foglalva:)

Ilyés Zizi és Tibor írta...

nagyon tetszett ez a fajta elfoglaltsag:)

Ilyés Zizi és Tibor írta...

mna de most a 7vegen nem is tudom hog yki volt jobban elfoglalva:p

iri írta...

Ami azt illeti bennem is megmaradt ez:-¨A lehetoseg az feleloseg" Elgondolkoztato